Tabiat Varlıklarını Koruma Genel Müdürlüğü
Tabiat Varlıklarını Koruma
Genel Müdürlüğü
İnsan Kaynakları ve İdari İşler Şube Müdürlüğü
  1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, 5434 sayılı Emekli Sandığı Kanunu, 5502 sayılı Sosyal Güvenlik Kanunlarına ait yönetmelik, Genelgeler çerçevesinde memur, işçi ve sözleşmeli personelin özlük işlemlerini (atama, istifa, emeklilik, tayin, ayrılış ve başlama, görevlendirme, asalet tasdiki vb.) ilgili birimlerle koordineli yürütmek.
  2.  Personelin yıllık izin, mazeret ve ücretsiz izin ve raporları hakkındaki iş ve işlemleri ilgili dairelerle yürütmek.
  3. Yabancı Dil Tazminatı ve yan ödeme alacak personelin Olur’larının alınarak, ödeme yapılması için Bütçe ve Tahakkuk Şube Müdürlüğüne iletmek.
  4. Genel Müdür ve Genel Müdür Yardımcılarının görev Olur’larını, yıllık izin ve rapor onaylarını yapmak.
  5. Kurum içi birimler, özel kurumlar (meslek odaları vb.) ve kamu kurumlarından gelen çalıştay, sempozyum, şura ve anket işlemlerine ilişkin koordinasyon işlerini yapmak.
  6. Yurt içinde veya yurt dışında yapılacak eğitim, toplantı, konferans, seminer vb. çalışmalara katılacak personele ilişkin Bakanlık Makamından alınacak onay ve görevlendirme yazılarını hazırlamak, çalışmalar sonucunda hazırlanacak doküman ve raporların standardizasyonunu belirlemek ve bunları arşivlemek,
  7. Bakanlığımız Hizmet Binasının Genel Müdürlüğümüze tahsis edilen katların temizlik, bakım, onarım ve çay ocağı hizmetlerindeki aksaklıkları ilgili birimlere intikal ettirmek.
  8. Tahsisli ve diğer taşıtların ve şoförlerin şehir içi, şehir dışı görevlendirmelerine ilişkin işlemleri ilgili birimlerle koordineli yapmak.
  9. Gelen ve giden evrak işlemlerini yürütmek.
  10. Genel Müdürlük arşiv esaslarını belirlemek, bu esasların uygulanmasını sağlamak. Genel Müdürlüğe bağlı Daire Başkanlıklarının arşiv belgelerini toplamak ve saklamak. Her türlü arşiv malzemesini derlemek, ayıklamak ve her an kullanılır hale gelecek şekilde tasnif etmek. Arşiv malzemesinin tahribini önleyecek tedbirleri almak. Arşivlerden yararlanma esaslarını belirlemek, arşivlerdeki araştırma taleplerini değerlendirmek ve gerektiğinde izin vermek. Saklanma süresini tamamlayan arşivlik malzemeyi, “Kurum Arşivine devredilecek” olanlar şeklinde ayırmak ve kayıt defterleri veya föyler ile kurum arşivine devretmek.
  11. Genel Müdürlüğün organizasyon şemasında yer alan unvanlara yerleştirilecek elemanların eğitim, iş deneyimi, bilgi ve beceri durumlarını belirlemek ve bu kişilere verilecek görevler için yetki tanımlaması yapmak ve birim ve işlem yönergesi hazırlamak.
  12. Genel Müdürlüğümüzde geçici görevli çalışan memur, işçi ve sözleşmeli personelin izin, rapor ve puantaj vb. işlerinin esas görev birimlerine iletilmesini sağlamak.
  13. Genel Müdürlüğümüzde staj yapacak öğrencilerin işlemlerini yürütmek (Olur alınması, staj yapacağı birime ve ilgilinin okuluna yazışmalarını yapmak)
  14. Genel Müdürlüğümüz eğitim faaliyetlerini ilgili birimlerle birlikte koordine ederek  yürütmek.
  15. Satın alma ile ilgili avans ve kredi işlemlerini yapmak.
  16. Genel Müdürlük Makamının Sekretarya hizmetlerini yürütmek.
  17. Daire Başkanı tarafından verilen benzeri görevleri yapmak.